"McflurrY MenaiP KeyboardnyA''

bermulanya sebuah cerita
mcflurry20.blogspot.com

Tuesday 12 April 2011

terima kasih

#5
engkau
segala tanda tanya telah berakhir
segala nya telah terjawab
walaupun jawapannya tidak seperti keinginanku
walaupun perit didengar
walaupun air mata nie mengalir seperti air terjun..
itu bukan tanda mintak simpati
bukan belas kasihan
tapi tanda kesedihan yang terbukti amat menyakitkan
terlalu perit
terlalu pedih
terlalu sakit
namun aku berterima kasih atas penjelasan kau
aku cuba untuk menerimanya
aku cuba untuk memulihkan diriku
aku cuba mengelak diriku daripada jeles melihat kau
aku akan cuba semua itu
biarpun ia mengambil masa lama..
kerna hati yang terluka makan masa awak....
tapi.. terima kasih atas semuanya...
TERIMA KASIH..
atas sesaat memori bersamamu...
begitu indah ..
begitu gembira..
TERIMA KASIH....(=

No comments:

Post a Comment