"McflurrY MenaiP KeyboardnyA''

bermulanya sebuah cerita
mcflurry20.blogspot.com

Saturday 18 June 2011

baby baby baby...

#14

baby
atau budak kecil 
yang masih mendapat tempat dihati orang
dengan menggunakan muka yang comel pasti mereka akan dicium..
untungnya jadi baby..
smu orang nak cium..
hehehe.. 
sepanjang cuti sem nie jugak..
tuu laa keja aku.. mencari baby untuk bermain..
mereka memang comel..
gerammmmmm..
mmmmmmm.. bile nangis tuu yang xcomel..
sakit hati lak.. hehhe.
pape.. korang akan dapat layanan khas hanya ketika baby.
lepas tuu sory.. tidak akan dilayan seperti dahulu..hheheh...
baru lahir hingga 3tahun.. pastu sory laa..
dah peringkat kanak2 ..
lecehh.. hahhaa.. so, hargailaa..
nie gambar baby2 yang aku jumpa sepanjang sem..


 budak nie.. nama dia AUNNI IRDINA 2THN STGH
mama mengasuh dia nie.. byk akal nie. suka kacau orang
gemok sesangat.. hahha.. buncitt..


 nie pulak nama dia ARMAN IRFAN 3THN
anak kak e(cousin) aku.merangkap anak buah aku.. 
hype active dia nie.. die suka panggil daddy dia
dd..dd..dd.. haha.. chomel gler..


 nie lak adik kepada irfan.. nama dia AFRINA ALEESYA BABY LG
anak buah saya jugak... hehe..comel kan..


 hahha..nie nama dia ASHMAL HEZREQ 2THN
macam bb gurl pun ada gak kadang2.. takut kat org..
anak kak leeza (cousin ) saya .. anak buah jugak laa.. hehhe..

 nie dak kecik nie nama dia ALIA NAJWA BRU NK MASUK 1THUN
hurmm.. manja sgt ngan mama ngan papa dia..
suka nangis tapi dia nangis sopan.. hehe.. slow jee..

 nie gambar dia nangis hahha.. suka masukkan barang pape dlm mulut..huh
anak kak shida (cousin) saya selaku anak buah lagi..

ramai kan anak buah... heheh.. dieorg smu berjaya mengambil hati aku..
cutee laa.... hehehhe.. syg bb..

No comments:

Post a Comment