"McflurrY MenaiP KeyboardnyA''

bermulanya sebuah cerita
mcflurry20.blogspot.com

Friday 10 June 2011

serabutttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#11

alahai..
apa yang aku pikir 
apa yang aku nak
apa yang aku rasa
apa yang aku buat
apa sebenar yang aku harus lakukan

dalam otak
pelbagai - pelbagai benda yang bermain
itu ini itu ini..
bagi ku itu bukan harus dipikirkan
bagi aku itu bukan masalah besar
bagi aku itu bukan soal hidup dan mati

kenapa datang serentak..
boom..boom...boom..BOOMMM....
macam israel kena serang jee...
andai kata itu dugaa dari maha esa 
aku kena terima dengan redha..
kuatkan aku dengan semua ini

serabut
pening
bad mood
xtentu arah..
last2 orang gilalaa..
EXCIDENT HILANG INGATAN...
HAHA HAHA HAHA HAHA 














gambar nie diambil semasa keadaan yang agak serabut.....

No comments:

Post a Comment