"McflurrY MenaiP KeyboardnyA''

bermulanya sebuah cerita
mcflurry20.blogspot.com

Thursday 23 June 2011

BERIBU SESALAN

#16




AKU BENCI KAU I HATE YOU AKU BENCI KAU I HATE YOU AKU BENCI KAU I HATE YOU




ku susuri malan ini
yang tidak berbintang sunyi sepi
juga rembulan dah menghilang
dalam kelam ku sendiri


ku mencari hembus bayu
yang selalu membisik madah rindu
 kini membisu dalam sayu
tidak ku temukan suaramu




kekasihku  dijalan hanya berliku
di sangat ku perlukan mu
tertutup juga segalanya terhadap mu
 disini ku tersedu-sedu




setelah cinta pergi
ku mengusung duka ini diiringi
kisah janji dimungkiri lagi...
dimungkiri lagi




sia-sia ku mencintaimu
setia padamu
percayakanmu



sebak dadaku 
retak hatiku 
luka jiwaku
dihiris pilu



BLA LAA DALAM HIDUP AKU.. AKU BENCI KAU... AKU BENCI KAU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







No comments:

Post a Comment